Saturday, April 24, 2010

Isu Lif di KSJ (3)...

Assalamualaikum, Salam 1 Malaysia dan SALAM PERJUANGAN MAHASISWA...

Alhamdulillah...pertamanya bersyukur ke hadrat Ilahi di atas limpah kurnia-Nya dapat juga saya kembali menulis setelah pelbagai perkara atau dugaan yang melanda saya. Itu adalah dugaan dan cabaran yang perlu juga saya tempuhi untuk kebaikan kita bersama. Alhamdulillah juga kerana keputusan peperiksaan saya setakat ini masih di tahap yang baik...

Bila berbicara dengan isu di atas iaitu mengenai "Isu Lif di KSJ". Saya amat-amat bersyukur dan berterima kasih kepada semua yang terlibat dalam memastikan kerosakan lif di KSJ ini dapat diselesaikan secara menyeluruh. ALHAMDULILLAH...

Berkenaan dengan surat perakuan penggunaan Mesin Angkat ini juga telah diperbaharui, dan mudah-mudahan semua mahasiswa pada masa akan datang dapat menggunakannya tanpa sebarang kemusykilan lagi.

Terima kasih saya ucapkan juga kepada Tuan Pengetua, dan semua yang terlibat dan memberi sepenuh komitmen dalam memastikan kemudahan yang terdapat di KSJ ini dapat digunakan sepenuhnya. Dan kita tahu, kerosakan lif ini berpunca daripada VANDALISME. Oleh itu, saya menyeru kepada seluruh mahasiswa di KSJ agar bergerak bersama-sama dengan Majlis Perwakilan Mahasiswa (MPM) UTMIC dalam membanteras gejala ini dan bersama-sama menghindari gejala buruk ini.

Dan pesanan saya kepada seluruh mahasiswa, berpesan-pesanlah sesama kita supaya tidak mengulangi perbuatan Vandalisme ini disebabkan perbuatan dia seorang dapat membuatkan seluruh mahasiswa menjadi sedikit susah.

Akhir kata, SALAM PERJUANGAN MAHASISWA dari saya.

INSYAALLAH...


Sampai Jumpa,
"Bersama Bernafas Di Era 1 UTM"

0 comments: