Friday, April 2, 2010

Selamat Berjaya....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia....


Hari ini saya ingin mengucapkan "Selamat Menghadapi Peperiksaan Akhir" dan "Selamat Berjaya" kepada seluruh mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia International Campus Kuala Lumpur, UTM Skudai dan seluruh IPTA di Malaysia....

Semoga anda terus berjaya ke hadapan dalam akademik ini. Saya..??? Alhamdulillah...saya baru jew selesai memahami dan mengulangkaji beberapa subjek yang saya sasarkan untuk dapat "A". Insyaallah...dalam menghadapi suasana peperiksaan akhir ini, saya agak kurang sihat sedikit disebabkan beberapa masalah sedang berlaku dalam diri saya.

Insyaallah, saya pun akan terus berusaha untuk menyelesaikan masalah tersebut dan "Study" akan terus saya "Study"... Harap korang semua mendoakan kejayaan dan kesihatan saya....

Saya juga ingin memohon maaf sepenuh hati kepada ibu dan ayah saya terutamanya, keluarga saya, sahabat-sahabat seperjuangan, rakan-rakan, mahasiswa UTMIC, pembaca-pembaca blog dan sebagainya lagi, sekiranya saya pernah terkasar bahasa, berpelakuan teruk dan sebagainya lagi... Di sini, saya hanya mampu untuk memohon maaf..semoga korang semua terus menyokong saya dan mendoakan kejayaan kepada saya. INSYAALLAH...

Kami dari Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia juga, ingin mengucapkan sekali lagi kepada seluruh mahasiswa UTMIC, "SELAMAT BERJAYA...."



Sampai Jumpa,

"Bersama Bernafas Di Era 1 UTM"

0 comments: