Wednesday, April 28, 2010

Selamat Bercuti semua...

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...
Malam ini, tepat jam 11.30pm saya akan pulang ke Negeri Kedah Darul Aman setelah hampir 3 bulan saya berada di KSJ, KL...saya amatlah merindui ibu ayah saya, famili saya, dan semuanya...yang berada di Kedah.


Saya juga ingin mewakili Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM IC sesi 2009/2010 ini untuk mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada seluruh warga kampus UTM IC dan UTM Skudai serta seluruh mahasiswa di seluruh Malaysia.

Gunakanlah masa cuti anda itu dengan sebaik mungkin. JANGAN SIA-SIAKAN MASA ANDA ITU DENGAN PERKARA YANG TIDAK BERFAEDAH. Bacalah buku ilmiah sekurang-kurangnya sebuah buku agar minda kita masih digunakan untuk berfikir.

Masa itu juga, haruslah digunakan sebaik mungkin agar kita yang bergelar mahasiswa ini tidak sesekali leka dengan perkara LAGHA yang semakin berleluasa di negara kita ini. Kita harus sedar kita ini adalah golongan yang bakal memimpin negara yang bernama Malaysia. Penuhkanlah ilmu di dada walaupun masa cuti itu amatlah panjang.

Insyaallah...saya sekali lagi ingin mengucapkan SELAMAT BERCUTI kepada sahabat-sahabat, rakan-rakan, pembaca blog dan sebagainya..



Akhir kata, SELAMAT BERCUTI...hehehe


Sampai Jumpa,
"Bersama Bernafas Di Era 1 Malaysia"

0 comments: