Wednesday, March 21, 2012

Ulang Tahun Kedua Blog "Dari Duniaku Wan Muhammad Hazem"...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

“20 Mac 2012” maka genaplah DUA TAHUN penghasilan blog “DARI DUNIAKU WAN MUHAMMAD HAZEM” yang sebelum ini lebih dikenali dengan nama “LIKU-LIKU KEHIDUPAN” yang diterajui oleh saya sendiri.

Selama dua tahun berkecimpung dalam ber‘bloging’ ini, dengan pertambahan mendadak dari 132 orang pengikut blog (di tahun pertama), kini bertambah kepada 400 orang pengikut blog tersebut dan mengikut statistik dari pihak blogspot sendiri, hampir 80,000 (pembaca blog) yang pernah singgah atau membuka blog ini berbanding 17,000 sahaja di tahun pertama dan kedua. TERIMA KASIH saya ucapkan.



Penggunaan nama blog “DARI DUNIAKU WAN MUHAMMAD HAZEM” ini digunakan setelah saya sendiri mengambil inisiatif untuk menukarkan nama blog asal saya kepada nama blog yang terkini dengan ubahsuai layout dan pelbagai lagi demi kepuasan para pembaca blog saya.

Insyaallah, saya akan berusaha dengan lebih keras dalam menyampaikan kritikan, pendapat serta berita yang melibatkan kemanusiaan, masalah sosial, masalah belia remaja, jenayah kanak-kanak, politik, hiburan dan sebagainya lagi atas dasar saya sebagai seorang rakyat Malaysia dan seorang Mahasiswa.

“DARI DUNIAKU WAN MUHAMMAD HAZEM” juga menjadi tempat luahan apa yang dirasa, perkongsian ilmu, pemerhatian semasa dan sebagainya berkaitan dengan sekeliling saya. Saya juga menjadikan blog ini sebagai medan perjuangan dan medan dakwah saya berkonsepkan penulisan atau cebisan pendapat dan kajian yang dilakukan.

Saya amatlah berharap agar pembaca-pembaca blog saya ini sentiasa berkongsi pendapat dan berkongsi pengalaman bersama saya sebagai penyatuan untuk bersama-sama mencari penyelesaian dan membimbing rakan-rakan sekeliling bagi mengembalikan semula mertabat pemikiran Belia Remaja bagi merubah menjadi yang lebih baik.

Sasaran dan impian saya pada tahun yang ketiga ini adalah dapat kongsikan temubual saya dengan ahli-ahli politik dan ahli-ahli akademik serta IKON Belia Remaja sekiranya saya berkesempatan. Dan amatlah berharap agar impian ini dapat dicapai. INSYAALLAH… =)

Akhir kata, saya amatlah berharap kepada sahabat-sahabat dan pembaca-pembaca blog menyokong terus akan blog “DARI DUNIAKU WAN MUHAMMAD HAZEM” dan sekiranya ada permasalahan dari segi artikel yang dipostkan, anda semua bolehlah terus menghubungi saya. Insyaallah. Diharapkan agar blog “DARI DUNIAKU WAN MUHAMMAD HAZEM” ini terus dikunjungi dan dilayari anda semua. Insyaallah…

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

1 comments:

Unknown said...

wah dah 2 tahun rupanya.... blog aku baru setahun