Saturday, January 28, 2023

Meet & Greet @ Hari Jersey Selangor & Pameran Stadium Shah Alam Baharu...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam Demi Pertiwi...

Tadi (28 Januari 2023) aku teruja sebenarnya gerak dari rumah aku di Kuala Lumpur ke Shah Alam, Selangor semata-mata untuk sertai 'Sesi Meet & Greet' bersama Pembantu Jurulatih & 3 pemain import Selangor FC sempena Hari Jersey Selangor dan Pameran Stadium Shah Alam Baharu di SACC Mall, Shah Alam, Selangor.

MEET & GREET BERSAMA PEMBANTU JURULATIH DAN 3 PEMAIN IMPORT SELANGOR FC

Jangkaan aku yang event nie sekadar 'biasa' saja tapi bila sampai saja di SACC Mall, penuh giler penyokong Selangor FC dengan rata-ratanya memakai Jersey Selangor FC. Wow! Terbaek!

Klimaks untuk event ini sebenarnya adalah ketikamana sesi memperkenalkan pemain import terbaru untuk pasukan Selangor FC iaitu Ayron Del Valle dari Colombia.

Sesi Meet & Greet ini melibatkan kesemuanya pemain 'import' iaitu Ayron Del Valle, Noor Al-Rawabdeh dan Rauf Salifu termasuk Pembantu Jurulatih Selangor FC iaitu Ramon Marcote.

Selangor FC adalah antara pasukan bola sepak Malaysia yang aku sokong selain Kedah FC dan KL City FC. Bagi aku, Selangor FC antara pasukan yang terbaek dan mampu melangkah ke final sekali lagi untuk tahun 2023, bilamana melihat players dorang yang begitu kuat, hebat dan mempunyai keistimewaan masing-masing.

Jom aku kongsikan beberapa keping gambar semasa event tadi.

Noor Al-Rawabdeh, Ayron Del Valle dan Rauf Salifu
Ayron Del Valle bersama keluarganya
Bersama Ayron Del Valle
Bersama Noor Al-Rawabdeh
Bersama Rauf Salifu
Bersama Ramon Marcote
Aku pakai Jersey Selangor sebagai tanda menyokong Hari Jersey Selangor
Poskad kenang-kenangan yang diberikan oleh pihak penganjur

Sekian, Wallahua'lam...

Ikhlas dari,
WMHMY
wan_hazem19@yahoo.com
Shah Alam, Selangor
28 Januari 2023



0 comments: