Thursday, October 27, 2011

Na-IMO & Na-OME...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Hari ini sangat best !!!! Sebab saya ada kawan baru, satu namanya NA-IMO dan satu lagi namanya NA-OME. Kedua-duanya sangat comel, cute, lincah dan nakal. Mesti kekawan semua tertanya-tanya sapa itu NA-IMO & NA-OME kan?

Mereka adalah sepasang kura-kura yang baru dibela oleh saya. Hahahaha… Si Jantan namanya NA-IMO dan si betina pula namanya NA-OME. Kedua-dua namanya itu diberi oleh saya dan teringat pulak kucing saya dahulu namanya Cathy dan IMO…

Diharapkan dengan kehadiran NA-IMO & NA-OME ini akan dapat menceriakan hari-hari saya untuk masa akan datang dan dikala daku kesunyian. Hahaha… Dan boley jadi penyeri apabila tetamu datang di bilik saya nanti…hehehehe Betul tak?

Seronok tengok di bilik-bilik senior, ada yang bela ‘Lobster’, ada yang bela ‘Arnab’, ‘Ikan’ dan bermacam-macam lagi haiwan yang sangat comel. Hahaha…nanti bolehla kasi kawan sama ‘Tuk Kura’ saya…hahahaha…

Jom sesame tengok beberapa keping NA-IMO & NA-OME nie…heheheh







*Insyaallah, suatu ketika dahulu pernah mengimpikan untuk memelihara pelbagai jenis dan ingin dibuat ‘Zoo Mini di Alor Star’ sekiranya bergelar JUTAWAN or AHLI PARLIMEN suatu hari nanti… Insyaallah… Tiada yang mustahil dari diriku... Insyaallah... =)


Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: