Wednesday, October 20, 2010

Terima Kasih Untuk Semua...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Semalam (19-Oktober-2010) genaplah umur saya iaitu 20tahun. Apabila mengimbas selama 20tahun ini, barulah saya sedar betapa mencabarnya hidup sebagai seorang insan yang bernama Wan Muhammad Hazem Bin Mohd Yusoh.

Memang benar mencabar! Itulah yang dapat saya katakan di sini setelah menghayati kehidupan yang penuh dengan liku-liku dan keceriaan yang saling silih berganti. Saya amat bersyukur kerana masih diberikan nyawa untuk bernafas dalam meneruskan perjuangan sebagai seorang hamba-Nya untuk berbakti dan beramal kepada-Nya.

Sebelum itu, saya ingin mengucapkan berbanyak ucapan TERIMA KASIH kepada seluruh sahabat-sahabat dari TASKI ABIM, SRIAS, MAAHAD MAHMUD, SMTL, PLKN BERINGIN, PTSB & UTM IC yang sempat meluangkan masa untuk “wish” pada saya sama ada yang menelefon saya, SMS pada saya, postkan FB saya dan sebagainya lagi. SAYANG kalian semua kerana masih ingat terhadap diri saya. Hanya Allah saja yang mampu membalasnya.

Tapi saya di sini juga ingin berpesan kepada diri saya sendiri dan para sahabat semua agar tidak melupakan “MATI” pada bila-bila masa sahaja ianya akan mendatang. Walaupun umur kita sudah genap kea lam dewasa TETAPI mati itu, kita sendiri tidak mengetahuinya. Oleh itu, rajinlah beramal dan beribadat kepada-Nya agar kita semua di tempat ke dalam Syurga. Insyaallah…

Akhir kata, saya ingin ucapkan sekali lagi ucapan “TERIMA KASIH” kepada semua yang masih ingat pada diri saya… Insyaallah….

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
19 Oktober 2010
wan_hazem90@yahoo.com

0 comments: