Wednesday, August 11, 2010

Selamat Menyambut Ramdhan Al-Mubarak...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam 1 Malaysia...


Di sini, saya ingin mengambil kesempatan sedikit untuk mewakili Barisan Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia International Campus Kuala Lumpur bagi mengucapkan "SELAMAT BERPUASA & SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK" kepada seluruh warga kampus UTM IC dan mahasiswa UTM IC.


Berbicara mengenai bulan yang mulia ini, saya berpesan kepada diri saya sendiri dan seluruh mahasiswa UTM IC agar kita semua memperbanyakkan amal ibadah dan perbanyakkan ilmu untuk dipenuhkan di dada kita semua. INSYAALLAH... Bulan yang mulia dan penuh barakah ini, amat sesuai untuk kita semua selaku penuntut ilmu bagi memperbanyakkan ilmu untuk dibawa dan diamalkan.


Bulan yang mulia ini juga, saya berharap agar kita semua dapat menjadikan bulan ini sebagai medan untuk kita semua memperbanyakkan amal soleh dan nahi mungkar. INSYAALLAH... Jika kita semua mahu, ALLAH akan sentiasa membantu hamba-Nya yang hina ini.

Akhir kata, semoga kita semua berjaya di medan Ramadhan ini dengan puasa dan solat pun cukup dan sebaiknya. INSYAALLAH...



Wallahua'lam...




"SALAM RAMADHAN..."



Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Exco Kebajikan, Kolej dan Pengaduan Awam
Majlis Perwakilan Mahasiswa
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

0 comments: