Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa... Untukmu Abahku...

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam 1 Malaysia...


Setiap hari kita berdoa untuk ayah kita, kita menyayanginya dan kita lakukan apa saja untuk dia. Begitu juga dengan saya dan apa yang ingin saya sampaikan di sini adalah saya amat BERTERIMA KASIH sesangat kepada seorang insan yang amat saya sanjungi iaitu EN.MOHD YUSOH BIN MAT ALI.

Beliau adalah seorang ayah yang begitu cekal dalam membesarkan aku dan adik-beradikku yang lain sehingga aku berjaya seperti sekarang dan kesemua adik-beradikku. ALHAMDULILLAH dan bersyukur sesangat kepada ALLAH kerana mengurniakan ayahku ini kepada aku. TANPAMU AYAH, Siapalah Daku Sekarang???

Hari ini, saya amat teruja apabila buat pertama kalinya saya mengucapkan ungkapan SELAMAT HARI BAPA dan I LOVE YOU...SO MUCH... secara lebih terbuka supaya orang sekeliling dapat merasai betapa sayangnya saya kepada ayah saya yang TERSAYANG ini...

ABAH...AJIM SAYANG ABAH... dan ajim minta maaf sekiranya ajim banyak melakukan perkara-perkara yang membuatkan abah marah pada ajim...huhuhu.... AJIM SAYANG ABAH... THANKS A LOT TO MY DAD....kerana membesarkan ajim sehingga sekarang...


"SEMOGA ALLAH MERAHMATI SELALU ABAH..."
Ikhlas dari anakmu, ajim.....
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH

0 comments: