Thursday, July 5, 2012

Presentation Kem LADS 1...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

 ALHAMDULILLAH…selesai sudah ‘presentation Kem LADS 1’ petang tadi yang berlangsung penuh dengan bersemangat. Juri yang dibarisi oleh penasihat program sendiri iaitu Tuan Mejar Hj Wan Ibrisam Fikry bin Hj Wan Ismail yang juga merupakan pensyarah saya. Pembentangan kumpulan saya terdiri dari saya sendiri serta 3 bunga iaitu Anisereena, Nur Salihaa dan Jie Qi... 

Di sini saya ingin kongsikan slide pembentangan kumpulan saya sebagai perkongsian ilmu yang manfaat dan dapat dijadikan rujukan untuk mana-mana batch atau dari universiti yang berbeza. Insyaallah… Selamat membaca semua… 


Semoga ianya mendapat ilmu yang manfaat dan pengetahuan tambahan kepada anda semua. Insyaallah…  Dan doakan agar saya berjaya di dunia dan di akhirat... Insyaallah... =)

Sekian, Wallahua’lam… 

 Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH 
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: