Monday, April 4, 2011

TAHNIAH, Prof. Datuk TNC (HEMA) UTM...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan ‘TAHNIAH’ kepada Y. Bhg. Prof. Datuk Dr. Mohd Tajudin bin Hj Ninggal, Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Mahasiswa dan Alumni) Universiti Teknologi Malaysia di atas penganugerahan Pingat Perkhidmatan Cemerlang daripada Persekutuan Pengakap Malaysia sempena Hari Pengakap Malaysia 2011.





Anugerah Pingat Perkhidmatan Cemerlang yang telah diperkenankan dan disampaikan oleh Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah ini menjadi satu penghargaan yang cukup tinggi kepada Y.Bhg Prof. Datuk.

Penghargaan ini menjadi satu semangat baru kepada seluruh mahasiswa Universiti Teknologi Malaysia (UTM) dalam menyemarakkan lagi ramuan akademik dan kepimpinan untuk terus cemerlang dalam kehidupan kita. Insyaallah…

TAHNIAH juga diucapkan kepada Y.Bhg. Prof. Datuk Dr. Mohd Tajudin B. Hj. Ninggal di di atas perlantikan sebagai Pengerusi Majlis Pengakap Malaysia (Kelana Siswa) seluruh IPTA.

“Bersama Menggapai Kecemerlangan Diri”

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Diploma Pengurusan Harta Tanah
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

1 comments:

Anonymous said...

tahniah datuk. antara ramai2 tnc datuk aling mesra dengan pelajar utm. kami sentiasa menyokong perjuangan datuk sehingga nafas terakhiir.