Tuesday, January 10, 2012

Sengsara 28 Jam...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

GOMBAK: Seorang wanita dikurung lebih 28 jam tanpa diberi makan dan minum selain dibelasah teman lelakinya dalam sebuah rumah di Batu Caves, di sini, hanya kerana berlaku perselisihan faham antara mereka.

Wanita malang berusia 23 tahun itu bagaimanapun berjaya melarikan diri kelmarin, selepas teman lelakinya keluar membeli nasi sebelum dia diselamatkan rakan teman lelakinya yang kebetulan pulang ke rumah sebelum membawanya ke Balai Polis Selayang untuk membuat laporan polis.

Sumber berkata, mangsa yang ingin pulang ke rumah selepas tamat bekerja di sebuah pusat beli-belah di ibu kota kira-kira jam 6.30 petang Sabtu lalu, dihalang teman lelakinya berusia 27 tahun yang datang menjemputnya. Menurutnya, mangsa diajak ke rumah teman lelakinya, tetapi dia enggan menyebabkan lelaki terbabit tidak berpuas hati dan terus mendesaknya. “Mangsa memberi alasan menyebabkan lelaki terbabit naik angin sebelum terus menarik tangan dan memaksanya masuk ke dalam kereta,” katanya.

Sumber : My Metro

*Dinasihatkan kepada sahabat-sahabat wanita saya dan pembaca-pembaca blog saya, agar pilihlan lelaki yang dapat membimbing anda jalan ke syurga ! Hehehe….

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: