Thursday, November 17, 2011

Tahniah Adik Mia Sara Nasuha...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

TAHNIAH saya ucapkan kepada adik Mia Sara Nasuha di atas kemenangan dan kejayaannya meraih trofi Kategori Pelakon Kanak-Kanak Terbaik bagi Festival Filem Malaysia Ke-24.

Adik Mia Sara menerusi filem yang cukup best arahan Saudara Hashim Rejab iaitu Sekali Lagi menewaskan 4 lagi pencabar terdekatnya yang masing-masing mempunyai bakat yang cukup hebat dalam bidang yang diceburinya itu.

Saya cukup tertarik dengan gelagat dan lakonannya yang cukup bersahaja dan comel seperti adik-adik saya, anak-anak saudara saya. Hehehe… Insyaallah, saya doakan agar adik Mia Sara terus Berjaya dan mungkin boleh jadi seperti Waheeda atau Wardina Saffiyyah pada suatu hari nanti. Insyaallah… =)




TAHNIAH ADIK MIA SARA NASUHA... =)

*Insyaallah, jika ada rezeki di suatu hari untuk terlibat belakang tabir dalam industri perfileman ini, saya akan ambil adik Mia Sara dalam filem saya nanti…hehehe Insyaallah… =)

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

0 comments: