Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Dari Saya...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Di kesempatan yang ada ini, saya dengan berbesar hatinya ingin mengucapkan ‘SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI – Maaf Zahir & Batin’ di atas kejayaan kita semua dalam melaksanakan amalan mulia iaitu berpuasa dan beramal ibadat sempena Bulan Ramadhan yang akan berlalu ini.



Saya tujukan ucapan saya ini kepada seluruh sanak-saudara saya di Kedah Darul Aman dan Kelantan Darul Naim (Mok Mas sekeluarga, Mok Moh sekeluarga, Mok Ti sekeluarga, Pok Ya sekeluarga, Mak Su Nie sekeluarga, Ayah Din sekeluarga, Ayah Sir sekeluarga dan seluruhnya sanak-saudara… =p)

Saya tujukan jugak ucapan ini kepada Keluarga Angkat saya yang pertama (Datin Zainab Jani sekeluarga) dan yang kedua (Puan Faridah Dat sekeluarga), adik-beradik angkat saya iaitu Abg Mohd Irfan Shah, Abg Azhar Mat Daut & Adik Nurhanudin…

Saya tujukan jugak ucapan ini kepada idola saya terutamanya YAB Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, YB Datuk Seri Anwar Ibrahim, Y.Bhg. Tun Dr Mahathir Mohamad dan Ikon ‘Remaja’ saya iaitu Pengarah Muda, Syamsul Yusof.

Saya tujukan jugak ucapan saya ini kepada seluruh sahabat-sahabat saya terutamanya :-
• Mahasiswa/Mahasiswi Universiti Teknologi Malaysia (UTM IC & UTM JB)
• Pelajar-pelajar di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyyah (PTSB)
• Pelajar-pelajar di Sekolah Menengah Teknik Langkawi (SMTL)
• Pelajar-pelajar di Maktab Mahmud Alor Star (MMAS)
• Pelajar-pelajar di Sekolah Rendah Islam Alor Star (SRIAS)
• Tadika ABIM
• Pelatih-pelatih PLKN Kem Beringin Langkawi
• Dan seluruhnya lagi.

Tak lupa jugak saya tujukan ucapan saya ini kepada seluruh pembaca setia blog saya serta blogger-blogger lain yang sentiasa menyokong saya dan sahabat-sahabat maya saya di Facebook.

“Di kesempatan ini, saya ingin menyusun 10 jari saya memohon kemaafan kepada seluruh sahabat-sahabat saya sekiranya ada perkara yang menyebabkan korang tersinggung, bersedih dan sebagainya lagi yang dilakukan saya secara sedar atau tidak sedar. Dan saya secara terbuka mengharapkan kemaafan dari anda semua. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI sekali lagi saya ucapkan. =) ”

Saya harap anda semua bergembira selalu di Syawal yang akan menjelma ini. Dan jemputlah datang ke rumah saya di Alor Star, Kedah. Insyaallah…

Sekian, Wallahua’lam…


Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH & SEKELUARGA
wan_hazem19@yahoo.com

3 comments:

Shafiq Izwan said...

selamat hari raya jim. :)

MEsI said...

selamat hari raya jugak bang...
mintak maaf mintak ampun ada salah silap..

-OP syhamiel iqhwan-

Anonymous said...

selamat hari raya