Saturday, March 20, 2010

Percubaan Kedua...dalam Blogging....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia....

Pertamanya...Bersyukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnianya...dapat juga saya menghasilkan blog ini sebagai tatapan rakan-rakan seperjuangan dalam menghayati liku-liku hidup seorang insan yang bernama WMH...

Apa yang membuatkan saya ingin meneruskan dalam penulisan blog ini sebagai satu tempat untuk saya luahkan apa sahaja yang terbuku di hatiku sepanjang aku belajar di UTM International Campus Kuala Lumpur ini.... Yang lepas biarkan lepas....sekarang kita fokus pada "apa yang akan berlaku...."

Saya akan berkongsi dengan semua rakan-rakan seperjuangan saya apa sahaja isu yang akan saya bangkitkan supaya semua pihak dapat membuka mata, mendengar dan memikir apa yang berlaku pada diri kita, negara kita dan dunia ini pada masa akan datang....

Biarlah...nanti kita akan bincangkan satu persatu isu-isu tersebut dan liku-liku kehidupan saya yang membuatkan saya akan terus menerus dalam perjuangan saya yang mempunyai strategi tersendiri untuk terus mara ke hadapan....

Apa-apa pun....Salam 1 Malaysia.....

0 comments: