Monday, February 27, 2012

UTM Games 2012 - Sukan Tenis...

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Pagi ini saya ingin kongsikan satu cerita / berita kepada semua peminat sukan. Insyaallah, pada 10 hingga 24 Mac 2012, Pusat Sukan UTM menganjurkan satu program sukan yang cukup besar iaitu UTM GAMES 2012 yang melibatkan hampir 14 buah acara sukan.

Apa yang menariknya pada UTM GAMES 2012 kali ini adalah kesemua Atlet UTM tak dibenarkan untuk terlibat bagi mewakili mana-mana kolej kerana ini merupakan salah satu strategi bagi membolehkan kita mencari lebih ramai bakat-bakat baru dalam 14 buah acara sukan yang dipertandingkan.

Antara sukan yang akan dipertandingkan pada kali ini adalah Bola Tampar, Bola Sepak, Skuasy, Bola Jaring, Tempin Bowling, Badminton, Kayak, Futsal, Sepaktakraw, Ping Pong, Bola Keranjang, Boling Padang dan Berbasikal.



UTM GAMES 2012 ini dipertandingkan dengan melibatkan kesemua kolej-kolej mahasiswa/i yang terdapat di UTM JB. Setiap kolej akan berlumba-lumba untuk meraih sebanyak mungkin pingat-pingat yang dipertandingkan bagi setiap acara sukan yang ada. Apa yang pasti, saya sebagai penghuni Kolej Tun Dr. Ismail (KTDI) akan terus menyokong kesemua Atlet-atlet sukan KTDI… =)

Insyaallah, saya juga terlibat secara langsung dalam UTM GAMES 2012 ini sebagai Pengurus Pasukan Tenis Lelaki Kolej Tun Dr. Ismail (KTDI). Dan dijangka sukan Tenis akan berlangsung pada 17 dan 18 Mac 2012 bertempat di Gelanggang Tenis Kolej Tun Hussein Onn (KTHO) dan Gelanggang Tenis Kolej Tuanku Canselor (KTC). Jemputlah memeriahkannya nanti dan sokonglah Pasukan Tenis KTDI… =)

Jom kita tengok, beberapa keping gambar sepanjang 2 hari latihan yang telah diadakan yang menampakkan kesungguhan para peserta dan kehangatan UTM GAMES 2012 serta mengimarahkan gelanggang tenis KTDI. =)

HARI PERTAMA (25/2/2012)









HARI KEDUA (26/2/2012)







*Diharapkan semua warga KTDI dan kolej-kolej lain terus memberi sokongan moral kepada anak buah saya k… Insyaallah, kami akan terus memberikan saingan yang baik… heheheh =)Dan jika ada sesiapa yang nak sponsor apa-apa ke kat kitorang, bagitau la sama saya...hehehehe amatlah dialu-alukan... =)

Sekian, Wallahua’lam…

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
wan_hazem19@yahoo.com

4 comments:

izzat amir said...

pengurus sukan SUKAM yg paling hebat

Unknown said...

Hidup skuad Tenis KTDI..=)

Unknown said...

sama sama menanti sukam

WMHMY said...

Izzat : hahaha... Insyaallah...
Radhie : Hidup skuad Tenis KTDI ! hahaha =)
Haziq : Yup, sama2 menanti dan x sabar nie...semangat2... =p