Wednesday, March 23, 2011

Kenangan Di Malam Pra Graduan 2011..

Assalamualaikum…
Salam Perpaduan…
Salam 1 Malaysia…

Hari ini, saya nak kongsikan sedikit kemeriahan yang dirasai ketika berlangsungnya Malam Pra Graduan 2011 yang bertempat di Pulai Spring Resort pada 19 Mac 2011 yang lalu. Semoga kemeriahan ini akan diteruskan kegemilangannya pada tahun-tahun hadapan kerana inilah buat pertama kalinya menggabungkan bakal-bakal graduan UTM IC dan UTM JB… Hehehe…

Rakan-rakan UTM IC yang lain… =)

Aku dengan puteri-puteri kayangan… ada dari Arab dan ada jugak dari Salju… =)

Aku dengan budak-budak kelas aku… =)

Ragam budak-budak kelas aku… =)

Meja PEHARTA…meriah dengan semua ahlinya… =)

Kad Jemputan MPG’11… =)

Aku bersama budak laki kelas aku… =)

Aku dan classmate aku, Hazirah, Aisyah dan Farid… =)

Aku dan Hariz Zakwan, My Big Boss… =)

Penerima anugerah, Hazrai dan Lukmanul Hakim… Tahniah… =)

Aku bersama dengan classmate, Hazrai dan Farid… =)

Aku bersama dengan Penerima Anugerah yang lain, Jenny dan Hidayu… =)

Penerima Anugerah Mahasiswa Berpotensi, Aku – Wan Muhammad Hazem Bin Mohd Yusoh (Diploma Pengurusan Harta Tanah)

Penerima Anugerah Mahasiswa Berpotensi, Nur Hidayu Bt Ahmad (Diploma Pengurusan Harta Tanah)

Penerima Anugerah Mahasiswa Berpotensi, Hariz Zakwan Bin Abu Baharim (Diploma Pengurusan Teknologi - Perakaunan

Penerima Anugerah Mahasiswa Berpotensi, Mohamad Hazrai Bin Mohd Zahar (Diploma Pengurusan Harta Tanah)


Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Diploma Pengurusan Harta Tanah
Universiti Teknologi Malaysia International Campus
wan_hazem90@yahoo.com

0 comments: