Sunday, January 2, 2011

Selamat Tahun Baru 2011...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam 1 Malaysia...

Di kesempatan yang ada ini, saya ingin mengucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 2011" kepada seluruh kenalan saya terutamanya di Universiti Teknologi Malaysia International Campus serta kenalan saya di ABIM, SRIAS, MMAS, SMTL, PLKN, PTSB dan sebagainya lagi.

Berazamlah walaupun sekali pada tahun ini demi kejayaan anda pada masa akan datang. Ingatlah, tiada perubahan yang boleh dilakukan orang lain terhadap diri kita melainkan kita sendiri yang ke arah untuk mengubah hidup kita.

Jadikanlah pengalaman dan kegagalan kita pada tahun 2010 yang lalu sebagai kekuatan untuk diri kita meneruskan liku-liku kehidupan yang seterusnya. Percayalah pada diri anda bahawa Tahun 2011 pasti akan peroleh sebuah kejayaan yang tidak dijangkakan. Insyaallah... Dan yang paling penting, janganlah sesekali mengabaikan tanggungjawab seorang hamba-Nya kepada Yang Maha Esa.

Buktikanlah kepada ibu ayah, keluarga, saudara dan seluruh kenalan anda, yang anda boleh berjaya pada masa akan datang dengan ilmu yang penuh di dada dan kemahiran serta kebolehan yang ada pada diri anda. Insyaallah...

Sekali lagi di sini saya ingin ucapkan,

"Meningkatkan Daya Usaha, Mengecapi Kejayaan Bersama"

Ikhlas dari,
WAN MUHAMMAD HAZEM BIN MOHD YUSOH
Exco Majlis Perwakilan Mahasiswa
Universiti Teknologi Malaysia International Campus

0 comments: