Wednesday, July 19, 2023

Premiere Screening Barbie The Movie...

Assalamualaikum...
Salam Perpaduan...
Salam Malaysia Madani...

Alhamdulillah...bertemu kita kembali dalam blog aku ni pada 01 Muharram 1445h iaitu hari pertama dalam kalendar / bulan Islam. Pakat-pakat kita semua sama-sama mendoakan kebaikan buat kita semua. Insyaallah...

Doakan jugak untuk aku sebab baru nie iaitu 17 Julai 2023, aku mencuba nasib sekali lagi dalam menghadiri sesi temuduga untuk perjawatan baru. Perjawatan baru ini memungkinkan aku untuk merasai suasana baru / persekitaran baru sekiranya aku 'berjaya' dalam temuduga tersebut. Doakan untuk aku ya semua...

PREMIERE SCREENING BARBIE THE MOVIE

Semalam (18 Julai 2023), aku berpeluang menghadiri 'Premiere Screening' untuk filem Barbie The Movie iaitu salah satu movie yang aku nanti-nantikan untuk tahun 2023 ini.

Sebelum tue aku ucapkan berbanyak terima kasih kepada pihak yang sudi bagi 'invitation' dan memilih saya untuk bersama-sama memeriahkan malam tersebut yang bertemakan warna pink.

KOMEN TENTANG BARBIE THE MOVIE

Jangkaan aku untuk movie ni sangat-sangatlah tinggi bilamana aku follow trailer movie nie di Youtube. Jangkaan aku ini disebabkan ini merupakan kali pertama patung 'Barbie' ini dijadikan subjek/watak utama dalam filem yang dijayakan oleh pelakon, Margot Robbie sebagai Barbie.

Tapi apakan daya, jangkaan aku itu meleset disebabkan movie ini agak 'membosankan' dan tak mencapai jangkaan aku. Terlalu banyak kekurangan yang aku rasa sampai berkali-kali aku menguap di dalam panggung wayang ini. 😅

Mujurlah banyak juga babak-babak yang menghiburkan dan melucukan yang sedikit sebanyak dapat memeriahkan kembali perjalanan filem Barbie The Movie ini. Beberapa babak juga dibuat secara muzikal dan lagu-lagu tersebut agak menghiburkan.

Aku sebenarnya tak nak ulas banyak sangat berkenaan dengan movie ini dan cukuplah aku berikan 2/5 bintang untuk movie ini. Dan anda semua juga digalakkan untuk menonton movie nie di pawagam seluruh Malaysia bermula 20 Julai 2023 nanti.

BARBIE X TOY'S R US @ SUNWAY PYRAMID

BARBIE X AEON @ MID VALLEY

BARBIE THE MOVIE @ PAVILION BUKIT BINTANG

Semoga kita semua bertemu lagi di lain hari. Insyaallah. Esok cuti yeahhhh 😍😍😍

Ikhlas dari,
WMHMY
wan_hazem19@yahoo.com
Setapak, Kuala Lumpur
19 Julai 2023

0 comments: